ساک دستی پارچه ای + دستگاه چاپ سیلک و خشک کن

تولید انواع ساک دستی پارچه ای + نایلون نایلکس+ سدتگاه چاپ سیلک + دستگاه خشک کن ریلی+ دستگاه نواربر فلاشر و..

ساک دستی پارچه ای + دستگاه چاپ سیلک و خشک کن

تولید انواع ساک دستی پارچه ای + نایلون نایلکس+ سدتگاه چاپ سیلک + دستگاه خشک کن ریلی+ دستگاه نواربر فلاشر و..

ساک دستی تبلیغاتی پارچه اسپان باند

ساک دستی پارچه ای علاوه بر حفظ محیط زیست می توانید در برند سازی و استفاده های تبلیغاتی در خرید های مردم شریک باشید زیرا به علت نوع متریال به کار رفته در ساک های پارچه ای قابلیت چاپ های بسیار زیبا و ماندگار روی این ساک های پارچه ای وجود دارد و این امر مهمی در تبلیغات کسب و کار شما به حساب می آید. این کیسه های پارچه ای بعلت استفاده از جنس مرغوب تر و مقاوم تر نسبت به پلاستیک و کاغذ به دفعات مورد استفاده قرار خواهند گرفت و این یعنی جلوگیری از اتلاف هزینه شما برای تبلیغات و ماندگاری بیشتر ، از طرفی یکی از کم هزینه ترین و موثر ترین روش تبلیغات پخش ساک دستی پارچه ای در نمایشگاه ها و اماکن عمومی خواهد بود. ساک های پارچه ای در رنگ ها و سایز های مختلف،با قابلیت چاپ نام تجاری و شعار تبلیغاتی است که در تولید آن از دوخت آلتراسونیک استفاده شده و داری چندین مدل از نظر نوع دسته ، گرماژ پارچه و ابعاد می باشد . در مورادی که نیاز است کالاهای با وزن بالا استفاده شود نوع دسته بندی آن با گرماژ ۹۰ پیشنهاد میشود. در این مدل دسته های بلند و محکم آن وزن بالایی را میتواند تحمل کند . تنوع ساک پارچه ای به گونه ایست که سلیقه های مختلفی را پوشش داده و انواع کالا با ابعاد بزرگ و کوچک را در خود جای می دهد

بگ پارچه ای

 بگ پارچه ای تولیدی که شامل ساک سوزنی (بگ پارچه ای) می باشند را میتوانید به همراه عکس ساک دستی مشاهده و با انتخاب هر یک از آنها مشخصات، ویژگی ها و فواید کامل تری از این محصولات را بدست آوریداین کیسه های خرید پارچه ای به علت مقاومت بالا، کیفیت مناسب و همچنین داشتن یکی از زیبا ترین نوع دوخت کیسه پارچه ای که باعث میشود دوخت و پارچه دقیقا همرنگ هم باشند و زیبایی دو چندانی به این ساک های دستی پارچه ای (ساک دستی سوزنی) بدهند، مورد توجه هستند.

رنگ بندی کیسه پارچه ای

تنوع در رنگ بندی ساک دستی در تبلیغات بسیار حائز اهمیت است و می توان به جرات گفت که رنگ بندی ساک دستی پارچه ای بسیار بیشتر و متنوع تر از هر نوع متریال دیگر در عرصه ی بسته های خرید می باشد. اصولا این تفاوت رنگ و بشاش بودن رنگ هایی که ساک های دستی پارچه ای دارا می باشند باعث شده تا طیف گستره تری از اصناف را تحت پوشش خود قرار دهد زیرا این تنوع در رنگ تا حدود بسیار زیادی هر نوع سلیقه و انتخاب را پوشش می دهند.

همانطور که می دانید این تنوع رنگ کیسه های پارچه ای تنها یکی از  ویژگی های بسیار زیاد این ساک های پارچه ای می باشد

متریال کیسه های پارچه ای چیست

متریال کیسه های پارچه ای چیست:جنس پارچه های اسپان بند یا(نان وون) از پلی پروپیلن بوده این محصولات دارای ساختاری شبیه پارچه هستند ولی همانند پارچه های معمولی از درکنارهم قراردادن و درگیر ساختن نخ ها بافته نشده اند ،بلکه درطی فرآیند های مختلفی ودراکثرموارد مستقیماً ازالیاف تبدیل به سطح پارچه مانندی شده اند، بدون آن که عمل بافت درمورد آنها صورت گرفته باشد و به لحاظ تنوع ضخامت و رنگ و ارزان بودن آن به تدریج مورد توجه تمام صنایع و صنوف مختلف قرار گرفته است. به گونه ای که در موارد ذیل استفاده می شود:
بسته بندی و کاور
بسته بندی میوه ، حبوبات و برنج
بسته بندی کیف و کفش
بسته بندی لوازم خانگی
بسته بندی محصولات کارخانجات
کاور مواد اولیه و محصولات در انبار کارخانجات
کاور کامپیوتر و لوازم جانبی
کاور کت و شلوار
لمینت
دستمال های صنعتی و خانگی
مبل سازی
صنایع کیف و کفش سازی
صنایع نظامی
و همچنین تبلیغات (بنر ، پوستر و …) و پارچه نویسی و چاپ

www.takpack.ir

09120721544

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.