ساک دستی پارچه ای + دستگاه چاپ سیلک و خشک کن

تولید انواع ساک دستی پارچه ای + نایلون نایلکس+ سدتگاه چاپ سیلک + دستگاه خشک کن ریلی+ دستگاه نواربر فلاشر و..

ساک دستی پارچه ای + دستگاه چاپ سیلک و خشک کن

تولید انواع ساک دستی پارچه ای + نایلون نایلکس+ سدتگاه چاپ سیلک + دستگاه خشک کن ریلی+ دستگاه نواربر فلاشر و..

اموزش چاپ سیلک روی نایلون و ساک دستی تبلیغاتی و مقوا و..

در ویدئوی زیر که توسط همکاران ما در شرکت تولید و چاپ تک پک تهیه شده است میتوانید نحوه ساخت شابلون چاپ سیلک و چاپ با دستگاه چاپ سیلک را ببینید

همچنین برای مشتریانی که دستگاه های چاپ سیلک اتوماتیک را از شرکت تک پک خریداری میکنند کارگاه آموزش چاپ سیلک یک روزه بصورت رایگان برگزار میشود

 

مواد لازم برای ساخت شابلون چاپ سیلک:

1.چهار چوب کلیشه

2.طوری یا مش چاپ سیلک شماره 120

3.لاک و داری حساس

4.لاک کش یا کاردک

5.سشوار

6.آب چسب

7.منگنه دستی یا بادی

8.میز نور

توضیحاتی دقیق تر در مورد ساخت شابلون و چاپ سیلک

ادامه مطلب...

دلیل استفاده از کیسه های تبلیغاتی در زندگی روزمره ما - چاپ ساک دستی

امروزه ازدیاد جمعیت باعث فشار منابع شده و مردم به بازیافت منابع امروزه بیشتر توجه نشان می دهندکیسه های تبلیغاتی وسیله مهم و کاربردی برای کارهای روزمره به شمار می رود که به علت آسان شدن حمل و نقل کالاها با استقبال بسیار زیادی از جانب مردم روبرو شده است. برای نگهداری و حفاظت از محیط زیست می توان از کیسه های تبلیغاتی که محصولی با قابلیت بازیافت، با ماندگاری بالا و سخت در عین حال داراری ظاهری زیبا، قابلیت استفاده مجدد،قابل شستشو،امکان چاپ تبلیغات بر روی آن، مناسب برای هر شرکت، هر ارگان و صنعت به عنوان تبلیغات و یا هدایا می باشد استفاده کرد.این کیسه های تبلیغاتی نوع آوری های زیست محیطی و نو آوری سازگار با محیط زیست به شمار می روند.

ساختار کیسه های تبلیغاتی :

کیسه های تبلیغاتی با استفاده از تراشه های پلیمری بالاو فیبر یا فیبرهای کوتاه برای تولید محصولات فیبر دار با ساختار نرم، مسطح و تنفس ساخته شده.ساختار کیسه های تبلیغاتی از مواد خام پلی پروپیلن می باشند اما ساختار مواد اولیه کیسه های پلاستیکی پلی اتیلن هستند، هرچند نام دو ماده مشابه هم می باشد، اما در واقعیت علمی ساختار شیمیایی بسیار متفاوتی با هم دارند.ثبات ساختمان شیمیایی پلی اتیلن بسیار قوی تر است و پروسه ازبین رفتن ان بسیار سخت و زمان بر است، با این وجود کیسه های پلاستیکی برای شکستن 300 سال زمان نیاز دارند. اما ساختمان شیمیایی پلی پروپیلن قوی نبوده،و ساختار آن دارای زنجیره مولکولی است که شکستن آن به سادگی ممکن می شود، که می تواند به طور مفید و موثری تجزیه شود، و به صورت غیر سمی دوباره به چرخه زیست محیطی بعدی وارد شود، کیسه های تبلیغاتی می تواند نهایتا در 90 روز به صورت کامل تجزیه شود.

صنعت بافت کیسه های تبلیغاتی :

این گونه پارچه های غیر پارچه ای نیازی به فرایند نساجی و بافندگی ندارند و مثل پارچه های غیر پارچه ای ساخته خواهند شد که همچنین با عنوان غیر بافته شده شناخته می شوند.
به عبارت ساده تر اگر بگوییم پارچه های بافته شده مورد شناخت ما با یک نخ بافت می شوند ، در صورتی که فیبر به طور مستقیم از طریق روش های فیزیکی پیوند بین هم ایجاد پارچه های نبافته میکند در واقع ساختار متفاوتی با پارچه های موجود در نساجی ها دارد.

مقرون به صرفه بودن کیسه های پارچه اسپان باند :

کیسه های غیر بافته شده و پارچه ای اسپان باند دارای صرفه اقتصادی بیشتری می باشد و مناسب برای انواع فعالیت های تجاری و نمایشگاه های نمایشگاه، شرکت ها و موسسات، چای کیسه ای ، لباس های یک بار مصرف بیمارستانی، زیر انداز، هدایای تبلیغاتی و ... ایده آل است.

امروزه کیسه های پلاستیکی در حال خارج شدن از بازار بسته بندی هستند و کیسه های قابل استفاده مجدد پارچه ای جایگزین آنها می شوند. کیسه های پارچه ای اسپان باند در مقایسه با کیسه های پلاستیکی دارای تنوع رنگی و سایز بالاتری هستند همچنین چاپ انواع الگو و تبلیغات در رنگ ها و طرح های مختلف بر روی انها قابل اجرا می باشد، با استفاده از تکرار، اینگونه تبلیغات باصرفه تر و کم هزینه تر از کیسه های پلاستیکی بوده زیرا ماندگار است و مدت زمان زیادی توسط مشتری قابل استفاده می باشد و استفاده مداوم مشتری ازین ساک دستی ها به منزله تبلیغات گسترده تر در بازه زمانی بیشتر و بدون هزینه اضافی دیگر برای کمپانی تبلیغ کننده میباشد.

مقاومت ساک دستی های پارچه ای خرید نسبت به کیسه های پلاستیک:

بسیار دیده می شود که برای صرفه جویی در هزینه ها از کیسه های پلاستیکی استفاده می شود حال آنکه پلاستیک آسیب های جدی به محیط زیست و همچنین سلامتی بشر وارد میکند.این نوع کیسه های پلاستیکی عموما از چیپس های پلاستیکی درجه سوم و چهارم تولید می شوند. همچنین نوع ارزان این کیسه های پلاستیکی نازک بوده و مقاومت زیادی برای حمل و نقل کالاهای سنگین ندارند ازین رو برای تقویت مقاومت آن نیازمند هزینه ای بالاتر می باشد. اما در مقایسه با کیسه های پلاستیکی ساک دستی پارچه ای خرید ، انقلابی در صنعت تبلیغات ایجاد کرده ،این نوع کیسه خرید غیر بافته شده، دارای قدرت کشش بالا می باشد که به راحتی و بدون پاره شدن وزن های بالا را تحمل میکند. کیسه های پارچه ای غیر بافته شده خاصیت ضد آب دارد عمر مفید آن بسیار بالا است اما ممکن است هزینه یک واحد ساک دستی پارچه ای از کیسه پلاستیکی بیشتر باشد که با توجه به طول عمر تبلیغاتی آن کاملا مقرون به صرفه است.

( ساک خرید غیر بافته شده یا پارچه سوزنی ارزش بیشتری برای محیط زیست و مردم دارد )

در این سال های اخیر به دلیل هجوم بی رویه‌ی انسان برای بهره برداری کردن از منابع طبیعی و نیز تولید کردن محصولاتی که وارد شدن آنها به طبیعت باعث آلوده شدن عناصر اصلی زمین یعنی آب، خاک و هوا گشته این نگرانی ایجاد شد که بشر با دست های خود در حال نابود کردن تنها زیستگاه بشریت است. تعداد بسیار زیادی از فعالان عرصه محیط زیست همواره در تلاش هستند تا به ملت ها و دولت ها این نکته را بارها و بارها یادآوری کنند که اگر ما خواستار زندگی بر روی سیاره‌ای با آب آشامیدنی سالم و هوایی تمیز با تنوع گیاهان و جانوران هستیم باید تمام تلاشمان را به کار ببندیم تا از سلامت زمین محافظت کنیم.جمله "دوستدار محیط زیست بودن" نباید فقط یک شعار باقی بماند.در این راستا روش های زندگی‌مان باید به جهتی تغییر کند که در نتیجه آن زمین و محیط زیستمان کمترین آسیب را ببیند.

نقش قابل توجه کیسه های تبلیغاتی پارچه ای در حفاظت از محیط زیست :

امروزه کمتر کسی را میبینید که دغدغه محیط زیست را نداشته باشد. انجمن های محیط زیستی مختلف از شرکتهای تولید کننده میخواهند که از تهیه کیسه های نایلونی وساک دستیهای کاغذی و سررسید خودداری کنند.زیرا که این مدل هدیه های تبلیغاتی زیان زیادی به محیط زیست وارد میکنند.

استفاده کردن از کیسه های پارچه ای غیر بافته شده یا پارچه های اسپان باند به خاطر ارزش بالای محافظت از محیط زیست، می تواند تصویر شرکت شما را به عنوان یک دوست دار محیط زیست معرفی کند و تاثیر آن را به روی مردم و مشتریان شما منعکس کند. با این تفاسیر ارزش بالقوه بالایی دارد و در فرهنگسازی کمک شایانی میکند.

ما با دوست داران محیط زیست دوست هستیم و از شما نیز دعوت میکنیم در این فرهنگسازی با ما همراه شوید. شرکت تک پک در راستای تحقق این اهداف کیسه های پارچه ای با کیفیت و باصرفه ای برای عرضه به مشتریان گرامی تولید میکند. این ساک دستی های پارچه ای دارای رنگبندی بسیار بالایی بوده و در سایزها و مدل های متنوع قابل سفارش می باشد. همچنین می توانید برای چاپ لوگوهای کمپانی خود بر روی ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی از تنوع زیاد رنگ های ساده و خاص چاپ ما بهره مند شوید.

شرکت تک پک مفتخر است که تمامی پرسنل آن متعهد هستند تا تمام تلاش خود را برای رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان به کار ببندند تا قدمی هرچند کوچک در کنار شما عزیزان برای محیط زیستی سالم تر و زمینی پاک تر بردارند.

 

همواره به یاد داشته باشیم که زمین تنها محل زندگی ما انسانها نیست پس شایسته نیست که در جهت رفاه و اسایش زندگی خودمان، مرگ و نابودی زندگی دیگر موجودات را رقم بزنیم.

روابط عمومی شرکت تک پک :

09120721544

مطالعه بیشتر...

بگ پارچه ای

بگ پارچه ای بعوان یکی از هدایای تبلیغاتی مناسب که جهت حمل کالا کالا به کار میرود و همانند یک بیلبورد متحرک برای صاحبان مشاغل به حساب می آید. ساک دستی تبلیغاتی به دلیل عمر بالاتر نسبت به نایلون و نایلکس و استفاده چندین باره از آن هم از لحاظ تبلیغاتی که روی آن چاپ شده است و هم از لحاظ محیط زیستی از که مصرف نایلون های دور انداز را کاهش میدهد از اهمیت ویژه ای در جامعه صنعتی امروز به شمار میرود . این گونه بگ های پارچه ای در سایز های مختلف و در رنگبندی های متنوع در مدل های خاص تولید میشوند که هرکدام ازین موارد میتواند روی قیمت ساک دستی تاثیر گذار باشد.بعد از  بگ پارچه ای میتوان به روش های مختلف از جمله چاپ سیلک اسکرین ، چاپ فلکسو ، چاپ افست ، دیجیتال و.. چاپ را روی آن انجام داد که بسته به نوع تولید و تیراژ و نوع چاپ درخواستی مشتری این گزینه ها را میتوان انتخاب کرد. بگ پارچه ای با جنس سوزنی  عموما در دو گرماژ 60گرم و 90گرم میباشد. و به نام های ساک دستی پرسی،ساک دستی اسپان باند ، ساک پارچه ای خوانده میشوند.

 کیسه تبلیغاتیچاپ ساک دستی

ادامه ...


ویژگی های چاپ طلا کوب و اکلیل روی روسری توضیح بدید که چه موادی لازمه و از کجا شروع کنم؟

ابتدا اینکه لازم هست بدونید که بین چاپ طلاکوب و چاپ اکلیل چند تفاوت عمده هست

در چاپ اکلیل که قبلا توضیحات تقریبا زیادی در بحث ها و گفتگوهای انجمن انجام گرفته ، و چکیده مطلب اینکه با استفاده از بیس اکلیل + پودر اکلیل ( به تناسب نیاز استفاده از شماره های مختلف اون از نظر ریزی و درشتی)+ و طراحی و عکاسی شابلن + و در نهایت مانند سایر روش های چاپ سیلک اسکرین بوسیله شابلن انجام میشه.

اما طلاکوب این کار با استفاده از ورق هائی که فلز با رنگهای مختلف بر روی اون نشونده شده و بوسیله پرس و حرارت انجام میگیره و لایه های فلز ( که البته جدیدا در از پلیمر های مختلف هم استفاده میشه) از روی ورق به مورد چاپ انتقال پیدا میکنه. و به دو شیوه در دو گونه از چاپ سیلک اسکرین انجام می گیره.

گونه اول در مورد چاپ بر روی اشیاء مانند کاغذ، مقوا، ورق های نایلن ، پی ور سی و...هست. که بوسیله ساخت کلیشه و بستن اون بر زیر دستگاه پرس طلاکوب و قرار دادن کاغذ طلاکوب بر روی مورد چاپ و در نهایت قرار دادن آنها در دستگاه پرس و در زیر کلیشه و انجام پرس همراه با حرارت انجام می گیره.

گونه دوم

چاپ طلاکوب بر روی پارچه و شبیه به اون

در این روش نیاز هست تمام مراحل چاپ و رنگ نشانی انجام بگیره.

فقط اون قسمت از طرح که نیاز به چاپ طلاکوب داره به جای مرکب و رنگ چسب نشونده میشه(چسب مخصوص که به چسب دیسکو معروفه ) بعد از انجام این کار و خشک شدن اون چسب ( که یک چسب حرارتی هست و با حرارت زنده میشه و دوباره خاصیت چسبندگی پیدا میکنه) به زیر پرس قرار داده میشه یک لایه ورق طلاکوب بر روی اون گذاشته میشه و به وسیله پرس داغ به مدت چند ثانیه پرس میشه .وقتی کار از زیر پرس بیرون اومد ورق طلاکوب و ورق طلاکوب از روی اون برداشته شد مشاهده میکنیم که لایه های فلز از روی ورق به روی مورد چاپ منتقل شده و اگه مراحل درست انجام گرفته باشه و همچنین از چسب مرغوب استفاده شده باشه چاپ زیبا و بدون نقصی رو خواهیم داشت.

ادامه...

چاپ ساک دستی پارچه ای

ساک دستی تبلیغاتی از قبیل هدایای تبلیغاتی کاربردی میباشد که جهت حمل کالا کالا به کار میرود و همانند یک بیلبورد متحرک برای صاحبان مشاغل به حساب می آید. ساک دستی تبلیغاتی به دلیل عمر بالاتر نسبت به نایلون و نایلکس و استفاده چندین باره از آن هم از لحاظ تبلیغاتی که روی آن چاپ شده است و هم از لحاظ محیط زیستی از که مصرف نایلون های دور انداز را کاهش میدهد از اهمیت ویژه ای در جامعه صنعتی امروز به شمار میرود . این گونه بگ های پارچه ای در سایز های مختلف و در رنگبندی های متنوع در مدل های خاص تولید میشوند که هرکدام ازین موارد میتواند روی قیمت ساک دستی تاثیر گذار باشد.روی ساک دستی تبلیغاتی میتوان به روش های مختلف از جمله چاپ سیلک اسکرین ، چاپ فلکسو ، چاپ افست ، دیجیتال و.. چاپ را انجام داد که بسته به نوع تولید و تیراژ و نوع چاپ درخواستی مشتری این گزینه ها را میتوان انتخاب کرد. ساک دستی تبلیغاتی جنس سوزنی در عمومادر دو گرماژ 60گرم و 90گرم تولید میشوند. و به نام های ساک دستی پرسی،ساک دستی اسپان باند ، ساک پارچه ای خوانده میشوند.

 کیسه تبلیغاتیچاپ ساک دستی

 

ادامه مطلب...